چطور میتوانم امتیاز‌ بگیریم؟

شما از سه راه می‌توانید امتیاز بگیرید: خرید کالا ثبت نظر دعوت از دوستان برای خرید از فروشگاه یزد خودرو

میتوانم سفارش خود را در محل پرداخت کنم؟

خیر  شما نمیتوانید سفارش خود را هنگام تحویل کالا پرداخت کنید، ولی ما برای شما امکانی درست کردیم که می توانید محصول خود از فروشگاه مربوطه خرید نمایید. و هزینه پیک را پرداخت ننمایید. و کالا را از نزدیک مشاهده نمایید و خرید فرمایید .

چطور درخواست خود را جهت مرجوعی کالا به شما اطلاع دهم؟

شما میتوانید از طریق صفحه تماس با ما و یا شماره  تلفن فروشنده درخواست خود را انجام دهید .

چطور میتوانم سفارشم را لغو کنم ؟

شما میتوانید از طریق صفحه تماس با ما و یا شماره  تلفن فروشنده درخواست خود را انجام دهید .

در چه شرایطی میتوانم کالای خود را بازگردانم؟

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های فروشگاه یزد خودر بوده است و فروشگاه یزد خودرو در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که در چنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. برای اطاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید.

چرا سفارشم دو مرسوله شده است؟

تعداد مرسوله ایجاد شده بدلیل نوع کالایی  است که توسط شما سفارش داده شده است ، در صورتی که کالاهای سفارش داده شده وزن و اندازه متفاوت داشته باشند ، سفارش شما با دو مرسوله ثبت و پردازش میشود. و گاهی جنس مربوطه از دو فروشگاه خریداری گردیده.