[vc_row][vc_column][vc_column_text]

سوالات متداول

 
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][vc_column_text]

تحویل اکسپرس یزد شاپس چیست ؟

تحویل از طریق پست تحویل تیپاکس تحویل باربری بر اساس وزن هر محصول هر یک از روش های حمل و نقل ارسال می گردد ارسال بر اساس پست 2 الی 3 روز کاری ارسال بر اساس تیپاکس 2 الی 4 روز کاری ارسال بر اساس باربری 2 الی 3 روز کاری

پرداخت در محل

پرداخت در محل تنها برای شهر یزد میتواند باشد و دیگر شهر های ایران فعلا قابلیت پرداخت در محل وجود ندارد .

پشتیبانی 24 ساعت

شما میتوانید در تمام طول روز از پشتیبانی 24 ساعت آنلاین واتساپ که در تمام صفحه هات و محصولات است بهره ببرید . اگر قصد خرید از محصولی را دارید در صفحه آن محصول 2 کارشناس پاسخگویی شما می باشند . برای پیگیری محصولات میتوانید با دو کارشناس مربوطه ارتباط واتساپ برقرار نمایید .

 هفت روز ضمانت بازگشت

شما می توانید تا هفت روز کالای مربوطه خود را به ذکر دلایل به کارشناسان یزد شاپس ارسال و در صورت تایید دلایل شما کالای شما جایگزین و یا وجه آن به حساب شما پرداخت می گردد .

ضمانت اصل بودن کالا

آیا کالاهایی که در سایت یزد شاپس بفروش می رسد اصل هستند؟
با توجه به اینکه در سایت یزد شاپس غیر از کالاهایی که خود یزد شاپس  فروشنده آن است ، فروشندگان دیگری هم فعالیت دارند (پلت فرم مارکت پلیس) ، برای حفظ تنوع کالائی و پاسخ به نیاز همه اقشار جامعه، تعدادی از کالاهای ارائه شده توسط تولید کننده اصلی تولید نشده است و با قیمتی پایین تر از قیمت اصلی بفروش میرسد، لذا به منظور شفافیت بیشتر و حفظ حقوق مشتریان در انتخاب بهتر ، این کالا ها با نشان غیر اصل مشخص شده اند.
بنابراین، تنها در صورتی که کالایی نشان غیر اصل نداشته باشد ، یزد شاپس  اصالت این کالاها را تضمین و همۀ آن‌ها را با گارانتی اصلی و معتبر عرضه می‌کند.
شرکت‌هایی که از طرف وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان وارد کنندگان قانونی در کشور فعالیت می‌کنند و اسامی آنها در سایت این وزارت‌خانه ذکر شده، باید گارانتی و خدمات پس از فروش نیز ارائه کنند. بنابراین گارانتی اینگونه شرکت‌ها، گارانتی معتبر محسوب می‌شود. به این ترتیب مشتریانی که گارانتی‌های بی‌نام و نشان آنها را سردرگم کرده است، می‌توانند گارانتی‌های معتبر را از نامعتبر شناسایی کنند. تمامی محصولات ارائه شده در وب‌سایت یزد شاپس  توسط نمایندگان رسمی آن برند در ایران گارانتی شده‌اند و با اخذ مجوزهای لازم، از مبادی قانونی وارد کشور شده‌اند. لازم به ذکر است کلیه کالاهای مشمول گارانتی پس از تحویل به خریدار و عدم استفاده از مهلت 7 روز ضمانت بازگشت، در صورتی که با هرگونه ایراد و اشکال اعم از نرم‌افزاری و سخت‌افزاری و سایر موارد مواجه شوند، بررسی مساله در حوزه صلاحیت شرکت گارانتی‌کننده مربوط است و یزد شاپس هیچگونه مسئولیتی نسبت به مشکلات مزبور نخواهد داشت.
 
 
[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]